Saturday 25 July 2015

Kata saiz XXL.. tapi tak labuh mana pun??


Pernahkah anda menghadapi masalah seperti di atas. Membeli tudung yang dikatakan labuh, tetapi hakikat bila dapat di tangan.. tak labuh mana pun.

Terkini.. Koleksi Tudung Labuh Eksklusif by Effasignature akan mengklasifikasikan SAIZ tudung mengikut Gred seperti berikut :

 
 
 
Gred A: Tudung Sangat Labuh. Khas buat peminat tudung labuh sejati. Sesuai untuk para ustazah, lepasan pengajian Islam, aktivis gerakan Islam, mereka yg berani dan mahukan alternatif.. Juga sesuai utk mereka bertubuh besar.
 
 




Gred B: Tudung Labuh. Saiz tudung labuh universal untuk semua. Masih mengekalkan ciri-ciri tudung labuh, tapi lebih praktikal untuk semua wanita, tak mengira pekerjaan, bidang dan saiz badan.













Gred C: Tudung Biasa. Bagi peminat tudung labuh, saiz tudung gred ini mungkin tak nampak seperti tudung labuh, tapi masih patuh syariah dan solat ready. Sesuai untuk mereka yg baru berjinak-jinak untuk menutup aurat dgn sempurna, peminat tudung kecil atau saiz badan yang kecil..





Tujuan utama pengklassifikasi SAIZ tudung ini adalah untuk memudahkan pemilihan tudung yang ANDA minati tanpa perlu bergantung kepada saiz L, XL, XXL, XXXL.. Yg kadang-kadang berbeza mengikut jenis dan design tudung..

Ada pelanggan kami yg pernah kecewa kerana saiz XXL baginya masih tetap tidak mencapai standard labuh yg diinginkan..


Teruskan momentum mencari yg sempurna..
# Gambar
1. Tudung Telekung = RM75 sehelai
2. Tudung Raudhah Instant XXL = RM 49 sehelai, XL RM 40.00
3. Tudung Instant Shawl (pelbagai design) = RM55 sehelai (3 helai PROMOSI RM120!!)
4. Tudung lain.. Sila pm

No comments: